وبلاگ
ایمینو و شرکت در جشنواره های مختلف
ایمینو و شرکت در جشنواره های مختلف

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ایمینو و شرکت در جشنواره های مختلف

حضور ایمینو در اولین جشنواره خدمات دیجیتال محور خانواده، یک رویداد برای ترویج و نمایش امکانات حفاظت از خانواده در خدمات دیجیتالی است

جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده

اولین جشنواره خدمات دیجیتال محور خانواده، یک رویداد برای ترویج و نمایش امکانات حفاظت از خانواده در خدمات دیجیتالی است که خانواده‌های ایرانی به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند.

جشنواره خدمات دیجیتال محور خانواده قصد دارد خانواده‌ها را با ابزارهایی که می‌تواند به بهبود تعامل و تربیت مناسب فرزندانشان در دنیای دیجیتال کمک کند، آشنا کند و پس از آن بر اساس این اطلاعات، خدمات ایمن‌ترین این حوزه را معرفی کند.

به علاوه، جشنواره خدمات دیجیتال محور خانواده، فرصت مناسبی برای تعامل مستقیم یا غیرمستقیم فناوران، توسعه‌دهندگان و صنعت‌گران این حوزه با خانواده‌ها برای ارزیابی نیازها و حرکت به سمت خودتنظیمی به جای تنظیم مقررات سخت در بین بازیگران زیست بوم کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده

بیشتر بدانید: نحوه صحیح مدیریت گوشی فرزندان که باید والدین بدانند!!

معرفی جشنواره خدمات دیجیتال دوست‌دار خانواده

جشنواره خدمات دیجیتال محور خانواده، یک رتبه‌بندی بر اساس رأی‌گیری عمومی و تخصصی است که تعیین می‌کند کدام یک از خدمات دیجیتال مورد استفاده شما و کودک یا نوجوان شما بیشترین اهمیت را دارد و کدام یک از این خدمات با خلاقیت و نوآوری، امکانات بیشتری را برای کودک یا نوجوان ارائه داده‌اند.

جایزه طلایی والدین در این جشنواره، تلاش می‌کند تا شما را به عنوان والدین با امکانات فناوری که می‌تواند تعامل فرزندانتان با دنیای دیجیتال را بهبود بخشد، آشنا کند و سپس بر اساس این اطلاعات، خدمات ایمن‌ترین این حوزه را معرفی کند.

البته ما از کارشناسان این حوزه نیز خواسته‌ایم تا نظر خود را به شما خانواده‌های محترم اعلام کنند، اما نظر شما نیز برای جشنواره مهم است! پس لطفاً به سامانه رأی‌گیری مراجعه کنید و محصولاتی که نمایش داده می‌شوند را ارزیابی کنید. با هر رأی، 50 امتیاز کسب می‌کنید و هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، شانس شما در قرعه‌کشی جشنواره بیشتر خواهد بود.

نتیجه نهایی داوری، در روز ۲۳ بهمن ماه امسال، همزمان با هفته جهانی اینترنت ایمن‌تر و در مراسم پایانی جشنواره دوست‌دار خانواده اعلام خواهد شد.

✅ لینک دانلود مستقیم ایمینو از کافه بازار

شاخص‌های جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده

شاخص برای نمایش شش گروه اصلی تکنولوژی‌های محافظت از کودک به کار رفته است که شامل موارد زیر است:

  • دسترسی به امکانات استفاده از خدمات نظارت والدین
  • مطابقت محتوا یا خدمت با سن مخاطب
  • پیش‌فرض غیرفعال بودن ویژگی‌های نقض کننده حریم خصوصی (مانند مکان و …)
  • محافظت از داده‌ها و حریم خصوصی کودک
  • پرداخت تحت کنترل برای کودک
  • مکانیزم برای جلوگیری از نمایش تبلیغات نامناسب برای کودک

این جشنواره به عنوان ماموریت اول خود، آگاهی بیشتر خانواده‌ها از «خدمات دیجیتالی محور خانواده» را می‌داند و تلاش می‌کند با مشارکت خانواده‌ها در ارزیابی پلتفرم‌های فعال در خدمات دیجیتال حوزه کودک و نوجوان، آن‌ها را با خدمات فعلی و پتانسیل این بخش آشنا کند تا گام مؤثری به سمت توسعه زیست‌بوم بدون خطر برای کودک بردارد.

لازم به ذکر است که پروژه‌ها و خدمات پلتفرم‌ها و سکوهای آنلاین فعال در حوزه خدمت کودک و نوجوان پس از ارائه، در دو بخش داوری تخصصی و رأی‌گیری عمومی، ارزیابی می‌شوند و به برگزیدگان لوح افتخار دوست‌دار خانواده اهدا می‌شود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در نهایت با حمایت و ارائه تسهیلات به پلتفرم‌های برگزیده، گامی به سمت ایمن‌سازی زیست‌بوم ارتباطات و اطلاعات برای کودکان برمی‌دارد.

رای دادن به ایمینو

از شما پدر و مادران عزیز که با ما همراه بودند در این مدت تقاضا داریم تا به ایمینو در این جشنواره رای بدید از طریق وب سایت زیر:  https://family.ito.gov.ir/